мене, па нема билдунга да лепо седи, па да ноге деликатно држи, него тако плумп, да ми је с његовом великом чизмом на хинерауг ударио.
— Па ништа, то се тако трефило. А кад носиш тесну ципелу, па играш, не боли ли те онда још већма, па опет трпиш? Хајд’ унутра!
— Молим вас, либе мутер, немојте ме тамо водити, то је човек мизерабл. Ја се не знам с њим разговарати. Он мене не разуме кад ја говорим о фортепијану, о опери; па ме још боли прст. Молим, оставите ме ту!
— Кад нећеш да уђеш, што ти драго!
Госпођа Макра била је паметна женска. Није је натеривала; знала је да то ништа не помаже, јер је Паулина размажена. Она је није хтела давати у инштитут, али покојни је тако хтео, па сад што му драго. Госпођа Макра се врати у собу, па забашурује целу ствар.
— Неће да уђе моја Паулина. Знате, у том врашком инштитуту научила је на мидер. И сад је јако утегнута, па јој је позлило.
— Ал’ зашто је тако истрчала? — запита Љуба.
— Кад јој је врло мучно било.
— Хајд’, Љубо, седни овде с нама па пиј; а ви, госпођо Макро, седите до мене!
— Нећу поред вас, бојим се; сешћу овде поред Пинтерића.
— Видиш, Гавро, да мене госпођа Макра волије него тебе.
— Не би’ рекао!
— А како ја стојим код вас, госпођа-Макро? — запита Чарукџић.